next story sal cter HAQ yang baru kuwa semalam, bersamaan 27 jan 2011...
x dek niat pon nak tgk movie...
HEHEHE...
Pada mulanya, seorang kawan meminta bantuan rakan sebilik ku cik Norhidayah anta beliau ke Shah Alam untuk ambil kereta sepupu beliau.. aku pun bersiap sedia la untuk teman roomate ku nie.. x kan beliau nak blek sorang nati kan?ye x..?
Bertolak la kami pada pukul 9 malam waktu tempatan.
Bla bla dan bla lagi...
Setel urusan...
What next??
ntah...
Kawan dah gerak blek g Puncak setelah dapat kereta beliau.
Aku ngan Dayah???
Lets enjoy!!
Mwuahahahaha... :)
Ndakla...
Kami x tahu tujuan nak g mane pas tu...
puas pk dan pk lagi, Jusco Bukit Raja our next destination...
Aghhh, usha jela ade cter ape kan...
borink + sok pon x dek clasz... :)
sampai sane x dek cte best la weh... :(
ade cter yg dah tgk ,
ade cter yg da lepas time..
adeh!
so, sebab kami nak jugak tgk movie cter HAQ yg baru kuwa pon g je la tgk... :P
2315 time movie start... Aghhh, boleyla...
jalan...!!
komen ikhlas, cter nie sangat bosan!!
iklan je gempak..
hampir nak tetido-tido gak la aku...
membazir rm11...
time tgk cte nie adelah sekumpulan mamat2 yang dok kat blakang aku tue ckap, x bley forward ke..??
HAHAHA...
selama cter nie berlangsung ade gak la komen2 orang yg tgk lam tue..
macham2 seh!!
ble nak abes la..
pas2 bnyk gak la adegan yg klaka... :P
Adelah 1 adegan Raja Farah nak kene culik tuh, macam die sendiri je yg lompat lam van tuh..
Pas2 ade lagi 1 adegan tu, time nak serang HAQ tu, tetibe je muncul... cam x logik pn ade..
adoi..
kritikan2 aku nie bukan niat nak menjatuhkan filem melayu..
tapi lebih kepada kritikan membina lah.. :P
HAHAHA...
mana2 pihak maaflah ye lau ade yg terasa tapi ini mmg jujur dari hati...
jalan cerita kurangla, tapi nmpakla msg2 yg nak di smp kan...
bnyak la moral yg boley kita ambk dari cter nie...
jngn ada sifat dengki sesama manusia, kuasa manusia x kan dapat tandingi kuasa Allah SWT, & bnyak lagi yg boley di jadikan iktibar...
tapi, lau korang tgk cter 2 mmg kesimpulan yg korang akn dapat buat,
" LANGIT, IKAN LAM AKUARIUM NGAN BEBOLA API.." :P
Mwuahahahaha...
lastly,
Tepuk dada tny selera.. :P



No comments:
Post a Comment