Sakit hati kan bila buah hati yang kita sayang dah x percaya kan kita..!
Allah S.W.T je tahu apa yang aku rasa skrg ni..
Geram pun ada.
Ni semua sebab penyibuk tuh. Haishhh!!
Sibuk sgt hal rumah tangga orang.
Jaga tepi kain sendiri dah la woi!!
Mulut org kita x boleh nak tutup kan. Redha je la.
Berani pun krn benar. Tapi sbb " Nila setitik habis susu sebelanga!"
Mungkin sebab tu dia da x percaya kan aku dah.
Hati manusia susah nak duga.
Aku tahu dia sayang aku but sometime cara tu x betul!
Yang pntg skrg ni aku pn kena buang ego yg ada ni..
Dugaan di penghujung 5 thn perkenalan kami kot..
Sabar je la..
Macam mana la nk bgtau kat dia
dari dulu smp sekarang hati ni mmg untuk dia seorang je??
...



No comments:
Post a Comment