Followers


Friday, July 4, 2014

Long Time No See Guys!

Assalamualaikum..!!!
Whatdapp whatdappp...
Yup. 2 tahun blog ni terbiar.
Nak update ni pun igt2 lupa macam mana. Hahahaha..
Busy sgt kah? Entah.
Hidup ni ada jatuh naik.
Macam blog ni jugak. Mungkin.
Dalam 2 tahun ni macam2 dah jadi.
Dari dah bekerjaya kembali menjadi penanam anggur setia.
25/5/2014. Last day kerja dekat sana.
Semua nak kerja. Tapi apakan daya. Dah tertulis rezeki takat tu je kat sana.

Now Ramadhan ke-6 dah pun.
SELAMAT BERPUASA!!!
Puasa tahun lepas kat tempat kerja. Raya pun sama. Dengan rakan2 semua.
Tahun ni berbeza. Bersama keluarga tercinta.

Ohya. Sekarang musim bola juga.
Piala Dunia di Brasil.
Malam ni dah quater-finals dan pun kan.
Sekarang, German lawan Perancis.
Of cosss lah i sokong German!
Sekarang pun German dah score 1-0.
Game baru je start.
Aiseyh. tersemangat bola pulak!
Aku takdek fanatic pun. Acah-acah je. hehehehehe.
Lepas tu Brazil lawan Columbia.
Aku pilih Brazil. Okbai!
Esok, Argentina vs Belgium dgn Netherlands vs Costa Rica.
Siapa yg layak ke separuh akhir ye?
Jeng Jeng Jeng...


RUMUSAN.
Before ni kerja dekat Berjaya Hills Bhd dkat Bukit Tinggi.
Sebagai apa? Penjaga kuda. hehehehe... Equestrian Coordinator. Dekat tempat kuda.
OH. Tiba-tiba rindu dekat kuda-kuda tu semua.
Alloria, Bonita, Bonny, Penelope, Felicia, Midnight, Calecita, Chester, Turner, Polo, Dtap, Nova! 
Apa khabar kalian semua?
Nak dekat 2 tahun kot kerja sana. Mesti rasa rindu tu ada.
Rindu Jantan, Mimi, dengan Simon (kucing) juga! Oh Bobby, Olivia, Lucky, Billy dan Kyra (anjing) si penjaga setia dekat sana.
Pengalaman kerja dekat sana tak kan dilupa.
Banyak suka dan dukanya.
Minah Salleh bertukar ganti buat internship dekat situ.
Dari pelbagai negara uollls.
My ex boss pun org Argentina.
Ms Lorraine Bottreau.
Dulu selalu salah eja nama dia. Hehehehe...
Dia lah sifu.
Selalu bg nasihat tntg tu. tntg ni.
Selalu betulkan grammar. hahahaha...
Jujur, sedikit cerewet. Tapi baik hati sebenarnya.

Antara kenangan kerja di Horse Trails :)
Pssttt... Gambar yg tgh2 tula my ex-boss...




Banyak nak cerita.
satu entry tak kan habis nak cover 2 tahun.

Pasal cinta, aku hanya serahkan pada yg Esa.
Sekarang tak da mood nak comment pasal tu.
Kejap bahagia. Kejap Sengsara.
Cerita selalu pun orang bosan.
Cewaahhhh!

















...

No comments:

Post a Comment