Followers


Sunday, April 8, 2012

just a summary .



Salam. Lama tidak bersua. 
Apa khabar semua? Dalam duka atau sedang bergembira.
 Lumrah kehidupan kita tak sentiasa berada diatas. 
Hidup ni macam roda.
Sekarang dah start final semester.
Dah nak mid term break dah pun.
Busy bebenor lah kan.
Untuk result sem lepas, 
ye pointer jatuh tapi still bersyukur kepada-MU ya Allah.
Alhamdullilah.
Subject utk sem last ni bnyk juga dugaan nmpknya.
Untuk subject 4 crdt hour ja ada 3.
Oh matilaaaaa....
Bnyk juga perlukan duit sebab sem ni masuk kitchen. 
Baju, seluar, kasut kitchen serta peralatan seperti pisau dan sewaktu dgn nya adalah diperlukan.
Food styling punya subject lah tu. No final for this subject but 4 crdt hour.



helllo guys... hahahaha

 

Sem ni juga ada RESEARCH!!!! ya. sekali lagi selepas sem sebelumnya. Salam perkenalan untuk IS (independent study) juga.
Yg ni pun 4 crdt hour. Ouchhhh!
Sekarang dah bnyk assignment & test.
Cepatlah lah masa. Semoga saya habis dgn cemerlangnya. Amin...
Nanti kalau rajin kita buat cerita pasal "surprise birthday" and "terkunci pintu" heh. :P
 Bnyk nak cerita tapi tak punya masa. 

Cepatlah mid term break 21hb April ni juga.
Mental dan fizikal perlukan rehat.
Walaupun hanya cuti seminggu.
Tak sabar menuggu waktu itu!!!
Okbai nak tgk ABPBH!
:P











....

No comments:

Post a Comment