Kadang kala aku alpa dan lupa.
Biasalah manusia.
Ok, cukup utk intro.
:P
Sekarang aku berada di rumah Caca ni. Saja dgn yg lain, ika & ane mencuba di tempat baru. di Johor Bharu.. :)
Sepanjang 4 hari 3 malam ni lengkap pakej percutian kami. Siap dgn Tourist Guide si Caca Rm. Seronok. X pernah lagi aku smp sini. Nak cerita pun berat hati. Bukan apa, takut ada yg jealous nanti. HAHAHA... Cukup utk summary. okbai.
Please jgn suka hati. Bnyk assignment menanti.. :(
Dah nak dekat final. jadual exam pun dah keluar. Sedih. Ni betul sedih. Sobs sobs sobs... :'(
Last but not least!
Thank you 2 Fyna krn membantu secara tidak langsung dalam blog ini... :)
Please jgn suka hati. Bnyk assignment menanti.. :(
Dah nak dekat final. jadual exam pun dah keluar. Sedih. Ni betul sedih. Sobs sobs sobs... :'(
Last but not least!
Thank you 2 Fyna krn membantu secara tidak langsung dalam blog ini... :)
...


No comments:
Post a Comment