Followers


Saturday, November 12, 2011

haru biru itu biasa...!




Macam biasa! bila jiwa ni rasa x selesa, rasa x tahu nak cerita kat siapa, sini lah aku tuju. Now kat rumah. cuti midsem + raya haji. Selamat Hari Raya Korban ya semua. *biar lambat asal ucap* :P 
Ala, cuti semingga ja. Esok dah nak kembali ke Puncak Alam TERSAYANG! Grrrrrr! 
Cuti ni mmg cuti betul! Cuti segala galanya. Makan je x cuti :P
Makan , tido, main game, makan dan tido balik. Hadoiyaaiii... Sabor je lah.


Ya. Sebenarnya diri ni penuh dgn masalah. X tau nak luah macam mana. Yang org tahu aku seorang yg bnyk cakap, happy dan sentiasa sengal . Dalam ni x sama sebenarnya. Banyak yg terpendam. Banyak juga yg tersimpan. :(


Di sebalik wajah gembira, tersimpan bnyk duka sebenarnya. 


Before cuti hari tu pergi check mata dekat UiTM punya Optometry Clinic. Dah lama nak check, dapat juga. Masa tu rasa berdikari betul. Sorang2 beranikan diri demi mata. Naik bas setelah sekian lama x naik. 
Sudah nya dari pagi smbg ke petang baru selesai. Semua dia check. Macam2 test dorang buat, siap buat "Killer test" kalau x silap. ala, yg masuk kan angin dalam mata. Terkejut2 dibuat nya masa tu. Dorang ckp aku ni suspect sakit apa ntah nama nya. Lupa. Tapi salah satu penyakit mata. 
Hmmm... 3 bulan lagi kene datang sana balik utk kepastian. 
Satu lagi, mata ni rabun punya power pun boleh tahan. Kena buat spec katanya. Silau pun ada. 
Aku dapat rasa mata ni makin teruk. Kadang2 duduk depan dalam class pun x nampak. Teringat pula kata sorang member ni. "Rasa mcm duduk dgn org buta pun ada juga"
Lebih kurang gitu lah. Terlebih kurang harap di maafkan ya!
Aku harap semuanya ok.
X nak lah macam time di ploma dulu.
Selalu kene ulang alik pergi hospital.
Sebab Anemia. Macam x percaya yg aku ni x cukup darah kan?
Aku pun x percaya :P
Lupakan lah. Semua tu cerita dulu.

Cinta???
Ok, ketahui lah SUKA dan CINTA itu berbeza.
i LOVE him &
i LIKE you.









...

No comments:

Post a Comment