Followers


Monday, March 7, 2011

Ruangan khas.. :P

Okay, entry kali ni just utk memberikan tanda penghargaan kepada seseorang.
Beliau merupakan penuntut UiTM Puncak Alam mengambil jurusan Pelancongan.
Berumur tut tut tut...
Beliau juga merupakan salah seorang rakan se kelas aku.
Beliau mempunyai watak & perwatakan yg sgt selumber & sgt sempoi.

Siapa kah beliau???
HAHAHA...
Inilah Beliau...



ya! inilah beliau.
Si Caca Rm!




* Setiap pengakhiran sesuatu hubungan itu bermula dgn perkenalan
yg mgkn klakar & juga bnyk kenangan... :)
Hargailah setiap kenangan yg pernah ada..
Eyh, apa aku mengarut ni.
Apa yg aku hndk smpkan, 
Setiap yg berlaku ada hikmah yg tersembunyi
& Allah swt xkan uji hambanya jika dia x mampu hadapinya..

(Tiba2 pulak kan.. :p) 

Ok, blog aku ni just utk suka2.. :)

Cau!




...

2 comments:

  1. motif sgt pada akhir entry cverita psl hubungan. ga,bar tak comel langsung taruk. tak ikhlas la tu :((

    ReplyDelete
  2. alalala...
    tetiba rasa nak ckp sal 2 plak.. :P
    gmbar 2 chantek sbnarnya, cuma ina yg x reti edit..
    Hahaha..

    ReplyDelete